Üvey Annem ve Kızını Sike Sike Dokuz Doğurttum

Üvey Annem ve Kızını Sike Sike Dokuz Doğurttum

Selamlar arkadaşlar ben ve üvey annem daha önceleri çok fena sikişiyorduk, fakat bu sefer aramıza onun orospu kızı nazlı da girdi ve üçümüz harika bir grup oluşturarak seks yaptık. Benim adım burak 21 yaşındayım, üvey annem mehtap 44 yaşında kızı nazlı ise 19 yaşında tam bir kaşar. Şimdi sizlere bu güzel seks hikayemi anlatmak istiyorum, peçeteler hazırsa başlayalım.

Evet arkadaşlar o gün ben ve üvey annem evde yalnızdık canımız da çok sıkılıyordu. Ben karnım acıktı deyince oda yemekleri ısıttı ve ısınınca hazırlayıp beni çağırdı. Güzel bir şekil de sofraya oturup yemeklerimizi yemeye başladık. Gerçekten de çok acıkmışım deli gibi yedim yemeği. Yemekten sonra odama çekildim ve azgın bir şekil de otuz bir çekme isteği geldi bana ama çekmemeliydim. Onun yerine üvey annemi sikmeliydim. Ben üvey annemi yanıma çağırdım ve omuzlarım çok acımaya başladı biraz ovar mısın dedim. O da tabi ki dedi. Bu beni ovmaya başladı ben çok rahatladım bir o kadar da azdım. Hemen kendimden geçmiş gibi bir şekil de ona doğru döndüm ve çok azdım diyerek dudaklarını öpmeye başladım. Ben öptükçe kendisi sikimi sıvazlamaya başlamıştı. Çok güzeldi. Bir anda odaya kızı girdi ve ahhhh dedi annesi de gel kızım dedi ve üvey kardeşimi de üvey annemle birlikte sikecektim resmen. Üvey kardeşim ben annesi ile sevişirken oda benim sikimi yalamaya başladı. Harika bir sakso çekiyordu gerçekten. Daha sonra üvey annesi benim sikime oturdu ve delice hoplamaya başladı. O sırada taze amcığa sahip üvey kız kardeşimin amcığını yalamaya başladım ve gerçekten de lezzetli bir amcığı vardı. Deliler gibi amcığını yalıyordum, bir yandan da üvey annem benim sikim de zıplıyordu. Daha sonra kızını domaltıp sikmeye başladım. Gerçekten de çok harikaydı. İkisiyle de idare edip zevk alıyordım. Kızını sikerken bir yandan da götüne vuruyordum annesiyle de sevişiyordum. Yaklaşık 10 dakika daha siktikten sonra ohh geliyorum ddim ve sikimi çıkartıp ikisisnin de yüzüne tutum. İkisnin de analı kızlı yüzüne ağzına attırdım ve sakso çektirdim. Daha sonra da güzel bi keyifle salonda çay içip yattık.


Bu hikaye 17 Haziran 2022 tarihinde yayınlandı, 62 kez okundu


En Çok Okunanlar

  • Babam Yazlık Evinde Beni Domaltıp Sikti
    Babam Yazlık Evinde Beni Domaltıp Sikti
    29 Mart 2022

    Merhabalar, ben ali sizlere başımdan geçen ensest gay sex hikayemi anlatmak için sizlerleyim. Benim yaşım 21 babam ise 56 yaşındadır. Tatil için anamu...

  • Annemle Birlikte Olan Cinselliğim
    Annemle Birlikte Olan Cinselliğim
    13 Nisan 2022

    Merhabalar arkadaşlar annemle birlikte güzel bir cinsel birliktelik yaşadık ve bu olayımı sizlere anlatmak istedim Benim adım serdar. Yaşım 22 ve anne...

  • Annemle Birlikte Hard Seks Yaptık
    Annemle Birlikte Hard Seks Yaptık
    5 Nisan 2022

    Selamlar ben akhisardan cenk, yaşım 26 sizlere annemle yaptığım hard seks hikayemi anlatmak istiyorum. Annemin adı ebru yaşı 44 çok seksi ve dolgun bi...

  • Biricik Anneciğimle Harika Sex Hikayem
    Biricik Anneciğimle Harika Sex Hikayem
    2 Nisan 2022

    Selamlar benim adım cem. Yaşım 19 biraz iri yapılıyım. Harika şekil de seks isteğim var herkesi sikerim. Annemi yengemi teyzemi hepsini sikmek isterim...

  • Annemin Kardeşini Sike Sike İflah Ettim
    Annemin Kardeşini Sike Sike İflah Ettim
    23 Mayıs 2022

    Merhabalar arkadaşlar, benim çok seksi bir teyzem vardır. Ben teyzemi geçen hafta evde annemler falan yokken sert bir şekil de siktim ve aşırı zevk al...

  • Üvey Babam Beni Sikip Karısı İlan Etti
    Üvey Babam Beni Sikip Karısı İlan Etti
    21 Mayıs 2022

    Selamlar arkadaşlar iki gün önce başımdan inanılmaz bir olay geçti ve üvey babam benim gay olduğumu anlayarak, götümden sikmiş oldu. Bende bu zevki ta...

  • Babam Eniştem Ve Abim Beni Fena Yıprattı
    Babam Eniştem Ve Abim Beni Fena Yıprattı
    29 Mart 2022

    Selamlar benim adım dicle yaşım 25 çok seksi ve bakımlı bir kadınım mahallede ki herkes beni sikmek için peşimde gezer ama ben hiçbirine pas vermem. E...

  • Abim Amcığımı Sikerek Şenlendi
    Abim Amcığımı Sikerek Şenlendi
    4 Nisan 2022

    Merhabalar bir kadın olarak size hikayemi anlatmak istiyorum. Benim yaşım 23, adım elif. Abim ise 25 yaşında adı melih. Ankara da ikamet ediyoruz. Üni...

  • Ablamı Karımın Yatağında Hoplattım
    Ablamı Karımın Yatağında Hoplattım
    16 Nisan 2022

    Merhabalar arkadaşlar, benim adım Turgay ve yaşım 29, birlikteliğim olan 3 yıllık karımı aldattım ve ablamla. Fiziksel özelliklerime gelince 1.76 boyu...

  • Pasif Gay Olduğum İçin Amcam Beni Sikti
    Pasif Gay Olduğum İçin Amcam Beni Sikti
    11 Nisan 2022

    Selamlar arkadaşlar ben 20 yaşında genç bir üniversiteliyim ve afyonkarahisarda yaşıyorum. Geçenlerde murat amcam beni sikti ve göt deliğimi resmen ka...

Tüm hikayeler »