Güzel Halamın Bakire Kızı

Güzel Halamın Bakire Kızı

Selam arkadaşlar, geçenler de başımdan bir olay geçti ve halamın 19 yaşında ki bakire kızını götünden sikerek fena şekil de zevk aldım. İlk başta onun hiç yarak görmemiş amını yaladım daha sonra ise göt deliğini parmakladım. Gerçekten de çok güzeldi. Bu arada halamın kızı 19 yaşında adı da Buse. Ben ise 25 yaşında genç bir delikanlı şimdi sizlere hikayemden bahsedeyim.

O gün gerçekten de harika bir şekil de halamın bakire kızı buse ile birlikte buluşmak için sözleştik ve benim bekar evime gelecekti yapacağımız her şey zaten daha önceden konuşulmuştu. Neyse ben sabah uyandığım zaman hemen evi temizledim ve güzel bir kahvaltı yaptım. Daha sonra biraz kestirdim ve uyandığımda saat akşam 4 olmuştu 1 saat sonra kız gelecekti hemen duşa girdim ve kıllarımı kestim daha sonra dişlerimi de fırçaladım ve yıkanarak hazır hale geldim. 1 saat su gibi geçti ve hemen kuzenim geldi. Eve girdi salona geçtik birer bira içtik ve keyfimize bakarak muhabbet etmeye başladık. Çok güzeldi gerçekten de canımız seks çekiyordu ama buse bakire olduğu için götten sikecektim onu umarım bakireliğini bozmak da bana kısmet olur. :) Biraz sevişmeye başladım bir yandan da güzel memelerini elleyerek ağzıma sokuyordum emerek yalamaya devam ediyordum. Gerçekten de çok güzel memeleri vardı. Hemen bunu yatırdım ve o tatlı amını yalamaya başladım, ben amını yaladıkta busenin inleme sesleri benim kulağımı tırmalıyordu gerçekten de çok azdırıcı bir şekil de inliyordu ve ben kendimden geçiyordum. Biraz daha amcığını yaladıktan sonra ben busenin götünü elleyerek yalamaya başladım, gerçekten de miss gibi bir götü vardı amından daha da tatlıydı ben götünü yalarken biraz parmağımı soktum ve genişletmek istedim ki daha rahat girsin. Biraz daha genişlettikten sonra ayağa kalktım ve sikimi busenin güzel göt deliğine sokarak harika bir şekil de sikmeye başladım. İnliyordu götüm yanıyor diye ama ben daha sert sikmeye başlıyordum, onun inlemeleri beni daha çok azdırıyordu çünkü. Biraz daha siktikten sonra götüne sert tokatlar atmaya başladım ve delicesine bir şekil de ohhh diyerek göt deliğinin içine boşaldım. 19 yaşında ki taze çıtır buseyi halamın bakire kızını böyle güzelce siktim.


Bu hikaye 7 Temmuz 2022 tarihinde yayınlandı, 295 kez okundu


En Çok Okunanlar

  • Annemle Birlikte Hard Seks Yaptık
    Annemle Birlikte Hard Seks Yaptık
    5 Nisan 2022

    Selamlar ben akhisardan cenk, yaşım 26 sizlere annemle yaptığım hard seks hikayemi anlatmak istiyorum. Annemin adı ebru yaşı 44 çok seksi ve dolgun bi...

  • Babam Eniştem Ve Abim Beni Fena Yıprattı
    Babam Eniştem Ve Abim Beni Fena Yıprattı
    29 Mart 2022

    Selamlar benim adım dicle yaşım 25 çok seksi ve bakımlı bir kadınım mahallede ki herkes beni sikmek için peşimde gezer ama ben hiçbirine pas vermem. E...

  • Annemle Birlikte Olan Cinselliğim
    Annemle Birlikte Olan Cinselliğim
    13 Nisan 2022

    Merhabalar arkadaşlar annemle birlikte güzel bir cinsel birliktelik yaşadık ve bu olayımı sizlere anlatmak istedim Benim adım serdar. Yaşım 22 ve anne...

  • Babam Yazlık Evinde Beni Domaltıp Sikti
    Babam Yazlık Evinde Beni Domaltıp Sikti
    29 Mart 2022

    Merhabalar, ben ali sizlere başımdan geçen ensest gay sex hikayemi anlatmak için sizlerleyim. Benim yaşım 21 babam ise 56 yaşındadır. Tatil için anamu...

  • Pasif Gay Olduğum İçin Amcam Beni Sikti
    Pasif Gay Olduğum İçin Amcam Beni Sikti
    11 Nisan 2022

    Selamlar arkadaşlar ben 20 yaşında genç bir üniversiteliyim ve afyonkarahisarda yaşıyorum. Geçenlerde murat amcam beni sikti ve göt deliğimi resmen ka...

  • Üvey Annem ve Kızını Sike Sike Dokuz Doğurttum
    Üvey Annem ve Kızını Sike Sike Dokuz Doğurttum
    17 Haziran 2022

    Selamlar arkadaşlar ben ve üvey annem daha önceleri çok fena sikişiyorduk, fakat bu sefer aramıza onun orospu kızı nazlı da girdi ve üçümüz harika bir...

  • Üvey Kızımın Amcığına Boşaldım
    Üvey Kızımın Amcığına Boşaldım
    22 Mayıs 2022

    Selamlar ensest sex hikaye severler, benim adım ramiz ve yaşım 44. Üvey kızım Minel ise 19 yaşında ve çok seksi bir kızdır. Giyimi de çok seksi olduğu...

  • Üvey Kardeşimi Sikerken Annesi Bastı
    Üvey Kardeşimi Sikerken Annesi Bastı
    31 Temmuz 2022

    Herkese selamlar öncelikle benim adım Turgut, yaşım 19. 18 yaşında ki üvey kardeşim Ela'yı sikerken üvey annem olan Belkız abla bastı. Pek ısınama...

  • Babamın Ablasını Sikerken Amcığından Sıvı Geldi
    Babamın Ablasını Sikerken Amcığından Sıvı Geldi
    14 Temmuz 2022

    Merhabalar arkadaşlar sizlere halamı sikerken amından ne tür bir sıvı geldiğini anlatmak istiyorum gerçekten de çok değişikti. Evet arkadaşlar şimdi h...

  • Biricik Anneciğimle Harika Sex Hikayem
    Biricik Anneciğimle Harika Sex Hikayem
    2 Nisan 2022

    Selamlar benim adım cem. Yaşım 19 biraz iri yapılıyım. Harika şekil de seks isteğim var herkesi sikerim. Annemi yengemi teyzemi hepsini sikmek isterim...

Tüm hikayeler »