Babam Eniştem Ve Abim Beni Fena Yıprattı

Babam Eniştem Ve Abim Beni Fena Yıprattı

Selamlar benim adım dicle yaşım 25 çok seksi ve bakımlı bir kadınım mahallede ki herkes beni sikmek için peşimde gezer ama ben hiçbirine pas vermem. En sonunda en büyük darbeyi özlerimden aldım. :) Seks benim için bir tutkudur ne kadar yarak benim için o kadar iyidir. Seksi ve sert bir şekilde sikilmek benim de hakkım değil mi.? Neyse güzel azdırıcı olan hikayeme geçeyim ve sizlere harika bir otuz bir deneyimi yaşatayım.

Annem o gün teyzemlere gitmişti ben abimle evde yalnızdım. Babam ve eniştem eve sarhoş gelmiş, ben de onlara kahve yapmak için mutfağa geçmiştim. Üstümde seksi bir tayt vardı ve ben kahve yapmaya başladım. Seksi vücudum onları etkilemiş olsa gerek gözlerini benim üstümden alamadı derken ben kahveleri yapıp içeri geldim. Babam gel bakalım kızım dedi ve beni yanına oturttu. Yavaş yavaş konuştu ve elini bacaklarıma koydu. Ne hikmetse ben biraz azmıştım ve amım sulandı. Eniştem bana bakıyor ve bende onun sikine bakıyorum.

Babam bir anda benim bacaklarımı okşamaya başladı. Anksi bir şekilde öksürüp odaya geç dedi. Bende onu dinleyip odaya geçtim. Babam mum yakıp kemerini çıkartarak benim götüme ve bacaklarıma vurmaya başladı. Seksi bir şekilde inliyordum ben ama deli gibi vuruyordu götüm kıp kırmızı olmuştu. Bu sesleri duyan eniştem ve abim odaya dalarak ohaa dedi. Ben ise gelin lan ibneler sizde beni sikin dedim. Biri ağzıma veriyor biri elime diğeri de sikini amıma sokarak beni fena halde sikmeye başladı. Amcık babam sakso çektiriyordu eniştem amcığımı sikiyor ve abimde elime verdi.

Seksi bir şekilde beni sikmeye devam ettiler artık dayanamadım ve deli gibi boşaldım. Amcığımdan akan suları babam içti ve sıra ona geldiği için o sikmeye başladı. Ben hiç yaraksız kalmadım deli gibi her yerimden yarak fışkırıyordu resmen. Babam beni baya bir siktikten sonra sikini amımdan çıkarıp ağzıma vererek harıl harıl boşaldı.

Sıra abim de idi. Abim götümü sikmek istedi ama olmaz dedim. Neyse bu amcığıma girdi 6 dakika boyunca siktikten sonra bir anda götüme kökledi, deli gibi çığlık attım babam ağzımı kapattı ve sırayla hepsi götümü de sikti. Ben pert oldum ama aldığım zevk her şeye bedeldi.


Bu hikaye 29 Mart 2022 tarihinde yayınlandı, 802 kez okundu


En Çok Okunanlar

  • Annemle Birlikte Hard Seks Yaptık
    Annemle Birlikte Hard Seks Yaptık
    5 Nisan 2022

    Selamlar ben akhisardan cenk, yaşım 26 sizlere annemle yaptığım hard seks hikayemi anlatmak istiyorum. Annemin adı ebru yaşı 44 çok seksi ve dolgun bi...

  • Babam Eniştem Ve Abim Beni Fena Yıprattı
    Babam Eniştem Ve Abim Beni Fena Yıprattı
    29 Mart 2022

    Selamlar benim adım dicle yaşım 25 çok seksi ve bakımlı bir kadınım mahallede ki herkes beni sikmek için peşimde gezer ama ben hiçbirine pas vermem. E...

  • Annemle Birlikte Olan Cinselliğim
    Annemle Birlikte Olan Cinselliğim
    13 Nisan 2022

    Merhabalar arkadaşlar annemle birlikte güzel bir cinsel birliktelik yaşadık ve bu olayımı sizlere anlatmak istedim Benim adım serdar. Yaşım 22 ve anne...

  • Babam Yazlık Evinde Beni Domaltıp Sikti
    Babam Yazlık Evinde Beni Domaltıp Sikti
    29 Mart 2022

    Merhabalar, ben ali sizlere başımdan geçen ensest gay sex hikayemi anlatmak için sizlerleyim. Benim yaşım 21 babam ise 56 yaşındadır. Tatil için anamu...

  • Pasif Gay Olduğum İçin Amcam Beni Sikti
    Pasif Gay Olduğum İçin Amcam Beni Sikti
    11 Nisan 2022

    Selamlar arkadaşlar ben 20 yaşında genç bir üniversiteliyim ve afyonkarahisarda yaşıyorum. Geçenlerde murat amcam beni sikti ve göt deliğimi resmen ka...

  • Üvey Annem ve Kızını Sike Sike Dokuz Doğurttum
    Üvey Annem ve Kızını Sike Sike Dokuz Doğurttum
    17 Haziran 2022

    Selamlar arkadaşlar ben ve üvey annem daha önceleri çok fena sikişiyorduk, fakat bu sefer aramıza onun orospu kızı nazlı da girdi ve üçümüz harika bir...

  • Üvey Kızımın Amcığına Boşaldım
    Üvey Kızımın Amcığına Boşaldım
    22 Mayıs 2022

    Selamlar ensest sex hikaye severler, benim adım ramiz ve yaşım 44. Üvey kızım Minel ise 19 yaşında ve çok seksi bir kızdır. Giyimi de çok seksi olduğu...

  • Üvey Kardeşimi Sikerken Annesi Bastı
    Üvey Kardeşimi Sikerken Annesi Bastı
    31 Temmuz 2022

    Herkese selamlar öncelikle benim adım Turgut, yaşım 19. 18 yaşında ki üvey kardeşim Ela'yı sikerken üvey annem olan Belkız abla bastı. Pek ısınama...

  • Babamın Ablasını Sikerken Amcığından Sıvı Geldi
    Babamın Ablasını Sikerken Amcığından Sıvı Geldi
    14 Temmuz 2022

    Merhabalar arkadaşlar sizlere halamı sikerken amından ne tür bir sıvı geldiğini anlatmak istiyorum gerçekten de çok değişikti. Evet arkadaşlar şimdi h...

  • Biricik Anneciğimle Harika Sex Hikayem
    Biricik Anneciğimle Harika Sex Hikayem
    2 Nisan 2022

    Selamlar benim adım cem. Yaşım 19 biraz iri yapılıyım. Harika şekil de seks isteğim var herkesi sikerim. Annemi yengemi teyzemi hepsini sikmek isterim...

Tüm hikayeler »